Mijn verhaal
Elmark-Online is Elmer Kruys. Met een trackrecord van 15 jaar in internet en online marketing en een levenslange passie voor auto’s kan ik uitstekend autobedrijven bijstaan met hun marketing vraagstukken.
In loondienst zat ik bij verschillende internet bedrijven, een online media bureau, een zoekmachine marketing bureau en een online prijsvergelijker. Ik leerde daar alle aspecten van online marketing kennen en met flinke budgeten omgaan. Er zijn nog heel veel kansen voor de autobranche om meer omzet en winst te behalen, door slimme en effectieve marketing, zonder enorme bedragen te moeten uitgeven.
Het fanatisme voor auto’s zat er al vroeg in: het eerste woord dat ik goed uitsprak was “auto”, op mijn derde kende ik alle gangbare automerken uit mijn hoofd en mijn voorkeur voor occasions kwam door mijn vader. Hij bracht mij al vroeg het fenomeen afschrijving (geld weggooien) bij en had als enige in de straat een 6-cilinder, voor de prijs van een kleine 4-cilinder. Ik was zo trots als een pauw.
Zo kon ik ook zelf een tijdje 12-cilinder rijden, maar de ondernemer in mij is opgestaan en dus ben ik iets verstandiger geworden met investeringen. Echter is het nog steeds mijn doel om occasions aan te bieden alsof het nieuwe auto’s zijn en toekomstige bezitters hetzelfde trotse gevoel te geven wat ik vroeger had en nog steeds heb als ik in mijn auto stap (ook al is het nu een kleine 6-cilinder).
Mijn visie is dat online verbonden zijn steeds verder door zal dringen in ons leven. Internet zal een steeds grotere rol gaan spelen bij de aanschaf van een auto, zowel nieuw als tweedehands. Je volgende auto wordt thuis afgeleverd en je oude wordt door de dealer meegenomen. Alle voorafgaande handelingen worden online geregeld.
Mijn missie is om jullie, de autobedrijven, te helpen bij de transitie van offline naar online en je klanten te bedienen op een manier die hun verwachtingen overtreft. De autobranche staat onder druk in Nederland en er is voorspelt dat over 10 jaar nog maar de helft van het aantal autobedrijven actief zal zijn. De consument heeft nu de macht met zoveel aanbod van auto’s en onderhoud. De klant is meer dan ooit koning, is goed geïnformeerd, weet hij of zij de beste deals kan halen en alleen maar loyaal als hij of zij zich gewaardeerd voelt en jou echt kan vertrouwen.
Verder praten? Ik kom graag bij je langs. Plan een afspraak!
Wil jij ook met optimale internet marketing meer auto’s verkopen?
Autofanaat
Dat ik van auto’s houd, was op vroege leeftijd al duidelijk. Het eerste woord dat ik goed kon uitspreken was ‘auto’. En op mijn derde kende ik alle gangbare automerken uit mijn hoofd.
Invloeden
Er zijn simpelweg te veel informatiebronnen om alle ontwikkelingen in de autobranche en online bij te houden, maar DealerOn’s wekelijkse webinar is een must