We leven in ongekende tijden en kunnen de woorden #corona en #covid19 bijna niet meer horen. En ondanks dat het lijkt dat de wereld tot stilstand is gekomen, gaat het leven toch door. Het leven kan je niet op Pauze zetten, maar de hectiek van alledag is er nu even...
Alle informatie is tegenwoordig te vinden op internet. Van welk onderwerp dan ook. Het Amerikaanse PGC onderzocht dat een auto koper van maar liefst 18 verschillende websites en apps informatie haalt om de volgende stap te zetten in het auto-aankoop-proces. Deze...
Juist als expert in je vakgebied moet je je blijven ontwikkelen en daarom was ik afgelopen zaterdag bij de Workshop autofotografie, georganiseerd door Autovisie en Kamera-Express op de Parkeerplaats van de Telegraaf Media Groep. De groep bestond uit 13 man en onze...
De meeste autobedrijven hebben geen fotostudio, laat staan eentje goeie met mooie egale verlichting, zoals leaseplan dat bijvoorbeeld heeft. Is dat erg? In mijn optiek niet, auto’s rijden in de buitenlucht en het merendeel van de klanten ziet hun auto in weer en wind...
De meeste autobedrijven weten tegenwoordig wel dat ze extra aandacht aan hun auto presentatie moeten besteden. Ik help ze daarbij een handje met online teksten plaatsen, maar vooral met fotografie. En aangezien niet iedereen een fotohoek of een echte studio heeft,...
Dit was een van de conclusies die naar voor kwam in het onderzoek dat het Amerikaanse CarStory vorig jaar juli publiceerde. Niet zo gek eigenlijk, want de meeste autobedrijven gunnen zich te weinig tijd om het opmerkingen veld in optimaal te gebruiken. Dat is jammer,...
Eén auto is een van de moeilijkste producten om te fotograferen. Helemaal als de ruimte om je auto beperkt is en je achtergrond uit een glazen wand bestaat. Het glas werkt als een doorzichtige spiegel. Je ziet door het glas wat er binnen is en daarbovenop de...
Autobedrijven moeten meer transparant zijn om het vertrouwen van klanten te winnen. Zeker nu deze klanten steeds meer vertrouwt raken met idee dat alles online met elkaar verbonden is, van horloges tot huishoudelijke producten. De manager van Auto Trader’s Insight...
Afgelopen weekend deed zich de mogelijkheid voor dat ik mee kon naar de Nürburgring. Daar zeg ik als auto fanaat geen nee tegen, en zo zat ik op zaterdagochtend om 7.00h ’s ochtends in mijn BMW 523i op een heerlijk lege A2 richting het zuiden. Eerste stop was Son,...
Om bij te blijven wat er in automotive marketing land belangrijk is, volg ik – al ongeveer anderhalf jaar – wekelijks het Amerikaanse Dealeron webinar. Dealeron is een bedrijf dat websites bouwt voor autobedrijven en heeft als mantra dat kennis gedeeld moet worden....
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.OKinfo
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.