Start working on your online inventory presentation: Now’s the time!

The words corona and covid19 are consistently ringing in our ears. The world seems to be at a standstill, but everyday life is still on the move. There is no snooze- or pause button for life in general but nevertheless, we all seem to have dosed off is some sort of...

Nu is het moment om je online auto presentatie aan te pakken.

We leven in ongekende tijden en kunnen de woorden #corona en #covid19 bijna niet meer horen. En ondanks dat het lijkt dat de wereld tot stilstand is gekomen, gaat het leven toch door. Het leven kan je niet op Pauze zetten, maar de hectiek van alledag is er nu even...
Wat verwacht een autokoper van je website?

Wat verwacht een autokoper van je website?

Alle informatie is tegenwoordig te vinden op internet. Van welk onderwerp dan ook. Het Amerikaanse PGC onderzocht dat een auto koper van maar liefst 18 verschillende websites en apps informatie haalt om de volgende stap te zetten in het auto-aankoop-proces. Deze...
Bekijk het eens vanuit een andere hoek

Bekijk het eens vanuit een andere hoek

Juist als expert in je vakgebied moet je je blijven ontwikkelen en daarom was ik afgelopen zaterdag bij de Workshop autofotografie, georganiseerd door Autovisie en Kamera-Express op de Parkeerplaats van de Telegraaf Media Groep. De groep bestond uit 13 man en onze...
Nederlandse wolkenluchten en auto fotografie

Nederlandse wolkenluchten en auto fotografie

De meeste autobedrijven hebben geen fotostudio, laat staan eentje goeie met mooie egale verlichting, zoals leaseplan dat bijvoorbeeld heeft. Is dat erg? In mijn optiek niet, auto’s rijden in de buitenlucht en het merendeel van de klanten ziet hun auto in weer en wind...
Auto fotografie en regen. Slechte combinatie!

Auto fotografie en regen. Slechte combinatie!

De meeste autobedrijven weten tegenwoordig wel dat ze extra aandacht aan hun auto presentatie moeten besteden. Ik help ze daarbij een handje met online teksten plaatsen, maar vooral met fotografie. En aangezien niet iedereen een fotohoek of een echte studio heeft,...
Transparancy = more profit

Transparancy = more profit

Car dealerships should be more transparant to gain trust from their consumer base. Especially now these customers are putting more and more trust in the Internet of Things, like household appliances and smartwatches. Nick King, Autotrader’s manager of the Insights...